Recenzie „The Entrepreneurial Linguist”

The Entrepreneurial Linguist sau „Traducatorul si mediul de business” a fost conceput de către traducătoarea Judy A. Jenner în anul 2010.

Recomandăm această carte pentru că este axată pe teorie și sfaturi pe care traducătorul le poate pune imediat în aplicare, partea de exemplificare îți prezintă modul corect prin care interacționezi cu clienții și cum să îi păstrezi aproape prin metodele de cross selling. De asemenea, capitolul de marketing enumeră motivele tipice prin care un traducător ar putea pierde clienții, și oferă sfaturi despre cum să evite toate aceste motive.

Ca un bonus pentru fiecare cititor, majoritatea capitolelor conțin o serie de studii de caz prin care se arată cum conceptele prezentate în carte pot fi aplicate în fiecare situație de business, care poate da bătăi de cap fiecărei persoane implicate în acest gen de activitate.

Situațiile care ies în evidență sunt fără îndoială și cele mai des întâlnite. Practic, avem prezentate cazuri diferite care merită luate în calcul, cum ar fi: cum să obții beneficii din conferințe personale, opțiuni specifice pentru telefon folosite în dezvoltarea  afacerii, foaie de parcurs și reducerea cheltuielilor de la birou, sfaturi specifice pentru blogging, comunicatele de presă ca instrument de marketing și posibilitatea de a face un site profesional cu un buget restrâns.

Cartea poate fi un antidot pentru ideile negative și autodistructive care pot fi trimise involuntar către clienți, ulterior percepția lor asupra traducătorului fiind din start rece și distantă, risipindu-se prin niște argumente pertinente scuzele anumitor traducători și antreprenori de genul ideilor, „am deja de lucru”, „sunt foarte ocupat”, „clientii sunt foarte exigenti”,  etc.

Practic, mitul care afirmă că marketingul este cea mai de succes metodă prin care îți poți dezvolta afacerea este din plin prezentat în această lucrare.

Un aspect important este găsirea clienților țintă, clienții care apreciază munca și care caută un serviciu profesionist, corect și flexibil, argumentându-se permanent că Facebook-ul și tot ce ține de el este, în momentul actual, interfața cea mai bună de comunicare cu publicul, în urmă acestuia stând aproape și Linkedin sau Twitter.

Dacă ești interesat să achiziționezi această carte, poți contacta autoarea la:  http://www.entrepreneuriallinguist.com/book/

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Doresc să intre în discuție?
Simțiți-vă liber pentru a contribui!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>